utorok 7. septembra 2010

Vydanie Exit Finder 2 a Area ball

Tak nemal som veľa času sem písať tak musíte ospravedliť to spozdenie medzi vydaním EF2 a písaním tohoto príspevku (to viete LoL a teraz aj AH ale o tom napíšem neskôr)
Exit Finder 2 Takže konečne môžem oznámiť že som vydal svoju 1. hru, ktorá sa dokonca aj mne páči a myslím že sa mi vydarila..... EF2 obsahuje viac ako 50 levelov 3 herné mody level creator a web upload a download levelov do web databázy.Veď stiahnite hry a posúdte sami (download na http://www.raiper34.borec.cz/)

Area Ball ano je tu 1. moja hra, ktorá sa dá spustiť vo web browsery (Internet explorer ideálny a treba mať nainštalovaný ActiveX a DirectX 9) Jedná sa skôr o taký pokus o konverziu .exe do neakého formatu, ktorý ide aj na webe. Keďže hra bola stvorená za cca 2 hodiny nečakajte veľa ide iba o odychovku a je možné že kvôli nízkej kvalite bude po čase presunutá na moje forum kde sa nachádzajú všetky moje nepodarené a 1. výtvory! Hru spustíte tu!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára