nedeľa 24. októbra 2010

HoN, Avalon heroes a LoL hry plné závislosti

Niekoľko rokov som hrával rekreačne dotu (s kamarátmi a tak) pol roka som hrával dotu už na garene a keď som zistil že sa pripravujú ďalšie takéto hry tak som ihneť začal spamovať fora a prosiť o poslanie beta klúču, tie doby sú už dávno preč! Teraz tu máme League of legends season 1 (hrám zhruba už 3/4 roka) máme Avalon heroes (hra ktorú som si oblúbil ale ktorá je vo vela ohladoch uplne iná ako dota) a momentálne čakám na key (ktorý mám dostať na moju 17-ku) keďže som HoN hrával ešte v bete ;) je to logické riešenie :-D


Nedávno Valve a Icefrog ohlásilo začiatok tvorby Dota 2 (aj keď od Icefroga to považujem za podraz voči S2games pretože najprv spolupracoval na HoN) Už aby bola beta :-D






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára