streda 16. júna 2010

Exit Finder + plany do budúcna

Možno že sa pýtate (keď sledujete môj web , ako ďaleko asi je s EF2???)
Veci sa majú asi tak že mám neakých 60% z hry. Do hry je už zakomponovaný klasický mod z EF ale už je z 80% hotový aj mod priblíženia. Plánujem ešte urobiť mod, podobný hre Pacman.
Hra je celá z mojej vlastnej grafiky ale s hudbou ešte som si neistý ako to bude!
Je to pre malé deti, tak nečakajte neaký ohromný príbehový zázrak!

Do budúcna
Hmmmm..... tak čo do budúcna? ˇMám veľa a veľa nápadov! Po EF 2 sa vrhnem na pripravovanú platformovku Lost Dimension kde bude fyziky až enorme veľa na skákačku. Ďalej by som sa vrhol na Bojovku postavenú na LF2 engine, adventuru z čarodejníckeho prostredia a nakoniec očakávený FaWaMon, rpg v štýle GBA PKMN ktorý som už na RPG2 heaven ohlásil.....

To snaď stačí cez prázdniny mám čo robiť! :-D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára