utorok 22. júna 2010

Skvelé neskvelé začiatky

Ja sa tvorbou hier zaoberám asi tak 4 rokom a nebolo by na škodu si tak trochu zaspomínať! :P
Moje začiatky boli dosť ťažké! Začínal som tvoriť v programe Game maker a čo bolo najhoršie na tento program som nemal jediný návod..... asi pol roka som dumal ako asi na to?
Ako vidíte prišiel som na to. :-D

Začal som tvoriť hru o ktorej som myslel že bude dokonalá...... že s ňou prerazím a tak. Ale skutočnosť bola dosť odlišná, hra sa ovládala ťažko, grafika bola oničom a príbah sa dal nazvať jedným slovom, a to fraška. Mimochodom hra sa volala Dinos Racers.

Neskôr som pokračoval v tvorbe druhej hry menom Mastery Pragon Nuž ako inak to mohlo dopadnúť? Asi podobne že? Nič moc!

Ďalej sa moje hry konečne začali podobať na hry, začal som sa venovať grafike.....

A dopracoval som sa až sem. No viem nič moc, ale keď niečo urobíte čo ľudia aspoň trochu pochváklia ste radi.

Mám teda pre vás jednu radu: ak chcete začať s hrami nikdy nie je neskoro! Ak sa chcete venovať tvorbe hier iba okrajovo odporúčam Construct alebo Game maker.
www.Construct.4fan.cz/forum -návody, komunita......

Mimochodom všetky moje začiatočnícke hry najdete na mojom fore v sekci Antikvariat.
www.Raiper34.borec.cz www.Raiper34.borec.cz/forum

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára